• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
10:36 - 26 Οκτ 2012

Κάτω η Ευρώπη λόγω Apple και τραπεζών

Ξεκίνημα με απώλειες στις ευρωαγορές  

Καθοδικά κινούνται τα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια στο άνοιγμα τους, στον απόηχο των μεγάλων απωλειών που είχαν νωρίτερα οι ασιατικές αγορές. Η πτώση που σημειώνεται στο σύνολο των παγκόσμιων χρηματιστηριακών δεικτών οφείλεται κυρίως στην Apple και ειδικότερα στα αποτελέσματα δ' τριμήνου που ανακοίνωσε, τα οποία ήταν χαμηλότερα του αναμενομένου.

Ακόμα, οι ευρωαγορές δοκιμάζονται και από τη σημαντική πτώση που έχουν οι μετοχές του τραπεζικού κλάδου, μετά και από την υποβάθμιση του outlook 11 γαλλικών τραπεζών από την Standad and Poor's. Η συγκεκριμένη απόφαση του οίκου αξιολόγησης εντείνει το κλίμα ανησυχίας για την οικονική κατάσταση της Ευρωζώνης.

O FTSE πέφτει κατά 0,4% στις 5,781 μονάδες.


Ο CAC υποχωρεί 0,4% στις 3,395 μονάδες, μετά και από την υποβάθμιση των γαλλικών τραπεζών από την S&P.

Ο DAX υποχωρεί κατά 0,2% στις 7,182 μονάδες, με την πτωτική πορεία που έχει η μετοχή της Commerzbank να ρίχνει την αγορά της Φρανκφούρτης.


O IBEX 35 σημείωνει πτώση 0,6% στις 7,709 μονάδες, με την μετοχή της Banco Santander να επηρεάσει αρνητικά τη Μαδρίτη.

Στην Ιταλία, ο FTSE MIB χάνει 0,6% στις 15,430 μονάδες.