• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Πτωτικά η Ευρώπη λόγω της Fed
10:37 - 06 Απρ 2017

Πτωτικά η Ευρώπη λόγω της Fed

Σε χαμηλό επίπεδο κινούνται τα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια, έπειτα από την ανακοίνωση της Fed πως από φέτος θα αρχίσει να  «ξεφορτώνεται» τα 4,5 τρισ. δολάρια σε ομόλογα έχει στον ισολογισμό της.

Ο δείκτης Stoxx 600 καταγράφει απώλειες κατά 0,6% στις 337 μονάδες, κατά 0,8% ο δείκτης FTSE 100 του Λονδίνου στις 7.273 μονάδες, κατά 0,6% ο δείκτης CAC του Παρισιού στις 5.061 μονάδες και κατά 0,6% ο δείκτης DAX της Φρανκφούρτης στις 12.151 μονάδες.

Σήμερα στο μεταξύ αναμένεται και η δημοσιοποίηση των πρακτικών της τελευταίας συνεδρίασης της ΕΚΤ, ενώ ο Μάριο Ντράγκι, σε ομιλία του σε τραπεζικό συνέδριο, τονίζει πως η στάση της Τράπεζας στη νομισματική πολιτική εξακολουθεί να είναι αυτή που αρμόζει και πως δεν δικαιολογείται επανεκτίμησή της.