• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
12:45 - 07 Δεκ 2009

ΚΙΑ: Πούλησε το ποσοστό της στη Citigroup προς 4,1 δισ. δολ.

Το ποσοστό της στη Citigroup προς 4,1 δισ. δολάρια πούλησε η Kuwait Investment Authority (ΚΙΑ). Η ΚΙΑ μετέτρεψε προνομιούχες μετοχές που είχε αγοράσει πέρσι προς 3 δισ. δολάρια σε κοινές και τις πούλησε, βγάζοντας κέρδος ύψους 1,1 δις. δολαρίων.

Η πώληση αυτή έρχεται σε μια περίοδο όπου η Citigroup εντείνει τις προσπάθειές της να αποπληρώσει το TARP.