• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
20:47 - 19 Φεβ 2010

ΗΠΑ: Νέο πρόγραμμα ενίσχυσης δανειοληπτών ύψους 1,5 δισ. δολαρίων

Νέο πρόγραμμα ύψους 1,5 δισ. δολαρίων ανακοίνωσε ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Μπάρακ Ομπάμα, για την ενίσχυση ανέργων και χαμηλοεισοδηματιών  που έχουν λάβει στεγαστικό δάνειο. Η βοήθεια θα δοθεί σε συγκεκριμένες Πολιτείες, όπου και οι τιμές των κατοικιών έχουν παρουσιάσει πτώση πάνω από το 20%.
Στόχος του προγράμματος είναι να βοηθούν οι συνεπείς δανειολήπτες, δήλωσε ο Αμερικανός πρόεδρος, ο οποίος ανέφερε ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα εστιάζεται στη Φλόριδα, στο Μίσιγκαν, στην Αριζόνα, στην Καλιφόρνια και στη Νεβάδα.