• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
15:29 - 15 Νοε 2010

Κομισιον: «Δεν πιέζουμε την Ιρλανδία να μπει σε μηχανισμό στήριξης»

Το ιρλανδικό έλλειμμα δημιουργεί κινδύνους για τη σταθερότητα της Ευρωζώνης, παραδέχθηκε ο  Amadeu Altafaj Tardio, εκπρόσωπος της Κομισιόν.  Ωστόσο,  καμία συζήτηση δεν έχει γίνει μεταξύ Ιρλανδίας και κομισιόν, για ένταξη της χώρας σε μηχανισμό οικονομικής στήριξης, όπως ξεκαθάρισε ο  κ. Altafaj.

«Το να πούμε ότι ασκούνται ισχυρές πιέσεις στην Ιρλανδία, για να ενταχθεί σε κάποιο είδος οικονομικής στήριξης, νομίζω ότι είναι υπερβολή» δήλωσε χαρακτηριστικά ο εκπρόσωπος της Κομισόν.