• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Habemus... μνημόνιο στην Κύπρο - Οριακά η ψήφιση της σύμβασης
18:48 - 30 Απρ 2013

Habemus... μνημόνιο στην Κύπρο - Οριακά η ψήφιση της σύμβασης

Με 29 ψήφους (το όριο για την έγκριση) υπέρ και 27 ψήφους η κυπριακή Βουλή των Αντιπροσώπων ενέκρινε τη δανειακή σύμβαση και το μνημόνιο.

Οι θετικές ψήφοι προήλθαν από το ΔΗΣΥ, το ΔΗΚΟ και τον πρόεδρο ου ΕΥΡΩΚΟ, Δημήτρης Συλλούρη. Κατά τάχθηκαν ο ΑΚΕΛ, η ΕΔΕΚ, το Κίνημα Οικολόγων, ο ανεξάρτητος βουλευτής Ζαχαρίας Κουλίας και ο βουλευτής του Ευρωπαϊκού Κόμματος, Νίκος Κουτσού.

Νωρίτερα, ο πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας Νίκος Αναστασιάδης είχε απευθύνει έκκληση στη Βουλή να εγκρίνει τη δανειακή σύμβαση και το Μνημόνιο σε δηλώσεις του στο περιθώριο επίσκεψης σε στρατόπεδο στον Κόρνο.

Διαβάστε επίσης:

Τελευταία τροποποίηση στις 30/04/2013 - 19:25