Ειδικότερα, ο κ. Στρατούλης είπε: ''Το μέτρο αυτό είναι νεοφιλελεύθερο, αναποτελεσματικό, με τεράστιο κοινωνικό κόστος, χωρίς οικονομικό όφελος για τα ασφαλιστικά Ταμεία. Φορτώνει περισσότερα χρόνια εργασίας στους ασφαλισμένους και κατά συνέπεια περισσότερες ασφαλιστικές εισφορές, αυξάνει την ανεργία των νέων, επιβραδύνει την αύξηση της παραγωγικότητας της εργασίας.
Εάν αυξηθούν τα όρια ηλικίας κατά δύο χρόνια, η βιωσιμότητα του ασφαλιστικού συστήματος βελτιώνεται μόνο κατά 7 μήνες. Και μόνο οι φήμες για αύξησή τους πυροδοτεί κύμα φυγής σε όσους/ες έχουν ώριμα συνταξιοδοτικά δικαιώματα και προκαλεί μεγαλύτερη οικονομική ζημιά στα ασφαλιστικά Ταμεία απ' όσο όφελος υποτίθεται ότι θα προκαλούσε. Αντιθέτως, εάν μειωθεί η εισφοροδιαφυγή από το 35% στο 20%, το ασφαλιστικό σύστημα κερδίζει επτά χρόνια ζωής. Επομένως υπάρχει άλλος δρόμος από αυτόν που ακολουθεί η κυβέρνηση.''