Οι περίοικοι του Ιερού Ναού της Αναλήψεως είδαν για μια ακόμη χρονιά τη νύχτα να γίνεται ημέρα από τις μολότοφ, τα βεγγαλικά και τις φωτιές:
Είναι η 13η συνεχόμενη χρονιά που το περίεργο αυτό «έθιμο» τητείται στην περιοχή του Νέου Κόσμου.



