Συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης, από τις 3 Ιανουαρίου θα επιτρέπονται θεατές σε ποσοστο 10% του εκάστοτε γηπέδου. Ωστόσο, το ανώτατο όριο στις εξέδρες όλων των γηπέδων θα είναι τα 1.000 άτομα.
Οπως τόνισε ο Θάνος Πλεύρης, αν και πάλι δεν τηρούνται αυτά τα μέτρα, τα γήπεδα θα κλείσουν τελείως.






