Οι δύο ασθενείς νοσηλεύονται σε καλή κατάσταση και πιθανόν από Δευτέρα να πάρουν εξιτήριο.
Παράλληλα, όπως σημειώνει η ΕΡΤ, σε αυξημένη επαγρύπνηση είναι οι υγειονομικές αρχές και για την πρόληψη και τον έγκαιρο εντοπισμό τυχόν κρουσμάτων της ευλογιάς των πιθήκων, μετά τη διασπορά του ιού και στην Ευρώπη. Ο ΕΟΔΥ επισημαίνει ότι ενδείκνυται ο εμβολιασμός στις ομάδες υψηλού κινδύνου στα νοσοκομεία «Αττικόν» και «Ανδρέας Συγγρός», ενώ το επόμενο διάστημα θα λειτουργήσουν άλλα 5 εμβολιαστικά κέντρα σε όλη τη χώρα.






