Μια από τις μεγαλύτερες απεργιακές κινητοποιήσεις αναμένουν για αύριο 9 Απριλίου η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ. Στην 24ωρη απεργία που κήρυξαν συμμετέχουν ομοσπονδίες, συνδικάτα και σωματεία του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, διεκδικώντας, μεταξύ άλλων, αυξήσεις στους μισθούς, Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας, επαναφορά του 13ου και του 14ου μισθού στο Δημόσιο και μέτρα για την αντιμετώπιση της ακρίβειας και της στεγαστικής κρίσης.
Με εντολή της ΕΛΑΣ, την Τετάρτη 9 Απριλίου οι σταθμοί του Μετρό «Σύνταγμα» και «Πανεπιστήμιο» θα παραμείνουν κλειστοί καθ’ όλη τη διάρκεια των απεργιακών συγκεντρώσεων. Οι συρμοί θα διέρχονται από τους συγκεκριμένους σταθμούς χωρίς να πραγματοποιούν στάση.






