Σύμφωνα με ρεπορτάζ της ΕΡΤ, όσον αφορά την υπόθεση του Μάξιμου Χαρακόπουλου, η ομάδα η οποία υπογράφει ως Συμμορία Επιθετικής Αλληλεγγύης, με ανάρτηση της αφού εκφράζει την αλληλεγγύη στους συλληφθέντες στη Νομική αναλαμβάνει την ευθύνη για την επίθεση ενώ αναφέρει ότι δεν ήταν τυχαία κίνηση και αποτελεί – όπως υποστηρίζει ο συντάκτης – μια πρώτη ένδειξη επιθετικής αλληλεγγύης στους συλληφθέντες στη Νομική. Ακόμη γίνεται αναφορά, στο δυστύχημα στα Τέμπη και στην έκρηξη με νεκρό στους Αμπελόκηπους.
Στην δεύτερη περίπτωση και σε ένα δεύτερο κείμενο που αναρτήθηκε στην ίδια ιστοσελίδα γίνεται ανάληψη ευθύνης για το μπαράζ των εμπρησμών με γκαζάκια που έγινε χθες τα ξημερώματα, στο σπίτι του πρώην αναπληρωτή προέδρου του ΕΟΔΑΣΑΑΜ και της προέδρου της Επιτροπής Ανταγωνισμού.








