• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Συνάντηση Μπόμπολα-Μάρη στον «Πήγασο» για τον ΔΟΛ
15:37 - 05 Ιαν 2017

Συνάντηση Μπόμπολα-Μάρη στον «Πήγασο» για τον ΔΟΛ

Πολλά γράφτηκαν τις τελευταίες ώρες για τις διαβουλεύσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη σχετικά με το αδιέξοδο και τις πιθανές λύσεις που ενδεχομένως προκύψουν στο θέμα του ΔΟΛ.  

Πάντως, το πρωί της Τετάρτης, πραγματοποιήθηκε όντως μια ακόμη κομβικής σημασίας συνάντηση και το τελευταίο ραντεβού ήταν μεταξύ του Φώτη Μπόμπολα και του Δημήτρη Μάρη στα γραφεία του «Πήγασου».

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες που επικαλείται ο Ελεύθερος Τύπος, το επιχειρηματικό ραντεβού, που έγινε μεταξύ των δυο ανδρών, ήταν προγραμματισμένο εδώ και καιρό. Ωστόσο, δεν μετείχε κάποιος τρίτος παρά τα όσα είδαν το φως της δημοσιότητας.

Τελευταία τροποποίηση στις 05/01/2017 - 15:40