• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
12:34 - 08 Νοε 2007

Βλάβη στα καλωδιακά δίκτυα του ΟΤΕ σε Βοιωτία και Κορινθία

Σοβαρή καλωδιακή βλάβη σε κεντρικό δακτύλιο του ΟΤΕ εκδηλώθηκε σήμερα στις 11.00 το πρωί. Σύμφωνα με τον ΟΤΕ, κόπηκαν καλώδια οπτικών ινών σε δύο περιοχές ταυτόχρονα, στα σημεία Κάστρο Βοιωτίας και Χιλιομόδι Κορινθίας, με αποτέλεσμα, κατά περιοχές, να μην είναι εφικτή η σύνδεση με το διεθνές Internet.

Συνεργεία του ΟΤΕ βρίσκονται ήδη στα παραπάνω σημεία και έχει αρχίσει η διαδικασία αποκατάστασης. Θα υπάρξει νεότερη ανακοίνωση σχετικά με την πορεία αποκατάστασης.