Αυτό ακούγεται έντονα στην αγορά επιβεβαιώνοντας ότι οι επενδυτικές βλέψεις του Ρώσου ομογενή δεν περιορίζονται μόνο στα καπνά και τα ξενοδοχεία αλλά επεκτείνονται και τα γάλατα. Και δεν ξέρουμε αν ο στόχος του είναι η Αγνό ή άλλη εταιρεία, καθώς ως γνωστόν ο κλάδος έχει θέμα και μάλιστα μεγάλο.
Πάντως για τους συγκεκριμένους κτηνοτρόφους -συνολικά είναι 60- αξίζει να αναφερθεί ότι σε ημερήσια βάση έδιναν στην Αγνό περί τους 70 τόνους αγελαδινό γάλα. Σήμερα το 90% αυτού το παίρνει η ΦΑΓΕ, μία μικρή ποσότητα κατευθύνεται στην Κολιός και αυτό που απομένει πηγαίνει στη Μεβγάλ.
Tι δουλειά είχε ο Ιβαν Σαββίδης με τους κτηνοτρόφους που παρέδιδαν πρώτη ύλη στην Αγνό;
Τελευταία τροποποίηση στις 18/06/2013 - 18:39



