• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Μετρό: Άνοιξαν οι σταθμοί σε Σύνταγμα και Πανεπιστήμιο
15:32 - 06 Δεκ 2018

Μετρό: Άνοιξαν οι σταθμοί σε Σύνταγμα και Πανεπιστήμιο

Ανοιχτοί είναι πλέον οι σταθμοί του Μετρό σε Σύνταγμα και Πανεπιστημίου, που έκλεισαν προσωρινά νωρίς το μεσημέρι με εντολή της αστυνομίας, λόγω της μαθητικής-φοιτητικής πορείας για τη συμπλήρωση μιας δεκαετίας από τη δολοφονία Γρηγορόπουλου και της έντασης που σημειώθηκε.  

Στο διάστημα αυτό οι συρμοί διέρχονταν από τους δύο αυτούς σταθμούς χωρίς στάσεις.

Tο απόγευμα, στις 6, έχει προγραμματιστεί ανάλογη συγκέντρωση στα Προπύλαια, χωρίς προς το παρόν η ΕΛ.ΑΣ. να έχει δώσει εντολή για νέο προληπτικό κλείσιμο σταθμών του Μετρό στο κέντρο της Αθήνας.