13:17 - 11 Οκτ 2010
Ρ. Σπυρόπουλος: «Δεν υπάρχει κίνδυνος για τις συντάξεις του ΙΚΑ το 2010»
«Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος για τις συντάξεις του 2010», τόνισε μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ ο διοικητής του ΙΚΑ, Ροβέρτος Σπυρόπουλος, αποδίδοντας το θόρυβο περί αδυναμίας του ΙΚΑ να καταβάλλει τις συντάξεις στο γεγονός ότι το ίδρυμα άρχισε να εισπράττει τα χρέη των επιχειρήσεων προς το ΙΚΑ.