Τηλεφωνική επικοινωνία είχε ο Αλέξης Τσίπρας με τον Αντώνη Σαμαρά στην οποία τον συνεχάρη για την διαφαινόμενη νίκη της ΝΔ. Στο τηλεφώνημα του, ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε πως «κυνέρνηση πρέπει να σχηματιστεί άμεσα».
Τηλεφωνική επικοινωνία είχε ο Αλέξης Τσίπρας με τον Αντώνη Σαμαρά στην οποία τον συνεχάρη για την διαφαινόμενη νίκη της ΝΔ. Στο τηλεφώνημα του, ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε πως «κυνέρνηση πρέπει να σχηματιστεί άμεσα».
Τελευταία τροποποίηση στις 17/06/2012 - 22:19



