• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Δημοψήφισμα 2015- Σαμαράς: Ανυπολόγιστη καταστροφή το ΟΧΙ
17:16 - 30 Ιουν 2015

Δημοψήφισμα 2015- Σαμαράς: Ανυπολόγιστη καταστροφή το ΟΧΙ

"Το ΟΧΙ θα ήταν ανυπολόγιστη καταστροφή, για πολλά-πολλά χρόνια" σχολίασε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς, αναφερόμενος στο επερχόμενο δημοψήφισμα της Κυριακής, επαναλαμβάνοντας τη θέση του πως "το ερώτημα στο δημοψήφισμα είναι ναι ή όχι στο ευρώ και στην Ευρώπη".

"ΟΧΙ θα σήμαινε ότι δεν θα καταβάλλονται, ούτε συντάξεις, ούτε μισθοί σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, ότι θα χαθούν αγροτικές επιδοτήσεις και τα ΕΣΠΑ, καθώς και τα χρήματα για όλα τα ευρωπαϊκά προγράμματα", συμπλήρωσε ο κ. Σαμαράς, τονίζοντας παράλληλα πως αν επικρατούσε το ΟΧΙ, υπάρχει μεγάλος κίνδυνος ακόμα και για κούρεμα καταθέσεων και βεβαίως, για επιστροφή στη δραχμή.

Επιπλέον, ανέφερε πως έξοδος από το ευρώ δεν σημαίνει ότι "κουρεύτηκε" το χρέος, επισημαίνοντας χαρακτηριστικά: "Ευρώ χρωστάμε και ευρώ θα ξεπληρώσουμε με υποτιμημένες δραχμές. Τα δάνεια των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων στις τράπεζες επίσης δεν θα κουρευτούν και θα ξεπληρώνονται με υποτιμημένες δραχμές". 

Στον αντίποδα, ο Αντώνης σαμαράς, ο οποίος σημειωτέον αναλαμβάνει επικεφαλής της Εθνικής Επιτροπής Στήριξης για το ΝΑΙ στο δημοψήφισμα την οποία συγκροτεί η ΝΔ, υποστήριξε ότι το ΝΑΙ θα βγάλει τη χώρα από τον εφιάλτη και θα ανοίξει το δρόμο για να εξομαλυνθούν τα πράγματα σταδιακά.