• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Συνεδριάζει τη Μ. Τρίτη ο τομέας Εξωτερικών της Ν.Δ.
18:18 - 10 Απρ 2017

Συνεδριάζει τη Μ. Τρίτη ο τομέας Εξωτερικών της Ν.Δ.

Στο επίκεντρο της συνεδρίασης του τομέα Εξωτερικών της Νέας Δημοκρατίας που θα πραγματοποιηθεί τη Μεγάλη Τρίτη με πρωτοβουλία του αρμόδιου τομεάρχη του κόμματος, Γιώργου Κουμουτσάκου θα βρεθούν οι ελληνοτουρκικές σχέσεις, οι συνομιλίες για το Κυπριακό, καθώς και το μεταναστευτικό.

Την ίδια ώρα, θα συζητηθούν οι τρέχουσες διεθνείς γεωπολιτικές εξελίξεις, τα ζητήματα ασφάλειας και τρομοκρατίας, το μέλλον της Ε.Ε., καθώς και η κατάσταση στα Δυτικά Βαλκάνια και τη Μέση Ανατολή.

Η συνεδρίαση διεξάγεται υπό την προεδρία του τομεάρχη Εξωτερικών, Γιώργου Κουμουτσάκου και των αναπληρωτών τομεαρχών, Στ. Καλαφάτη, Σίμου Κεδίκογλου και Σάββα Αναστασιάδη.