• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Ως μονόδρομο βλέπει τις μεταρρυθμίσεις ο Ξυδάκης
09:21 - 20 Αυγ 2018

Ως μονόδρομο βλέπει τις μεταρρυθμίσεις ο Ξυδάκης

«Είναι μονόδρομος για την κυβέρνηση της αριστεράς: διαρκής μεταρρυθμιστική προσπάθεια και διαρκής συνομιλία με την κοινωνία», αυτό επισημαίνει ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος και βουλευτής Β' Αθηνών του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Ξυδάκης, με αφορμή το τέλος των μνημονίων.  

«Αυτό που διακυβεύεται για τα αμέσως επόμενα χρόνια είναι αν θα υπάρξει μια ηγεμονεύουσα προοδευτική πλειοψηφία, που θα ανακουφίζει την κοινωνία και θα τη μεταμορφώνει προωθητικά, ή αν θα βουλιάξουμε κι εμείς στην ορμπανοποίηση της Ευρώπης», προσθέτει χαρακτηριστικά.

Και επιτίθεται στους αντιπάλους «της προοδευτικής αναγέννησης της Ελλάδας», τους «πρωθιερείς της διαπλοκής και της χρεοκοπίας (που) λυσσομανούν για την εκδικητική τους Παλινόρθωση». Ωστόσο, προσθέτει, αρκετοί από αυτούς είναι «δηλωμένοι εχθροί της δημοκρατίας. Είναι διορισμένα τσιράκια του δικτάτορα Παπαδόπουλου, φανεροί εραστές της απολυταρχίας, συνοδοιπόροι εθνικοσοσιαλιστών».