Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, κατά την περίοδο Ιουνίου-Σεπτεμβρίου φέτος η Meta εμφάνισε μείωση εσόδων κατά 4% σε σχέση με πριν ένα έτος, στα 27,7 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ τα κέρδη της περιορίστηκαν σε λιγότερα από τα μισά έναντι του περυσινού τρίτου τριμήνου.
Η πτώση αυτή φαίνεται πως οφείλεται κυρίως στο ότι oι επιχειρήσεις περικόπτουν τα έξοδα τους για ηλεκτρονικές και άλλες διαφημίσεις, κάτι που πλήττει τα έσοδα της Meta. Παράλληλα, ενισχύεται ο ανταγωνισμός από εταιρείες όπως το Tik-Tok.
Ενεργοί χρήστες του Facebook
Οι ημερήσιοι ενεργοί χρήστες του Facebook έφτασαν παγκοσμίως τα 1,98 δισεκατομμύρια. Οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες του Facebook έφτασαν τα 2,96 δισεκατομμύρια (αύξηση 2% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021), του Instagram περίπου τα 2 δισεκατομμύρια, ενώ του WhatsApp ξεπέρασαν τα 2 δισεκατομμύρια.
Συνολικά οι ξεχωριστοί μηνιαίοι χρήστες στην «οικογένεια» των πλατφορμών της (ο χρήστης σε περισσότερες από μία πλατφόρμες υπολογίζεται μία φορά) αριθμούν πλέον 3,71 δισεκατομμύρια.
Τι δήλωσε ο Ζάκερμπεργκ
Ο Ζάκερμπεργκ αναγνώρισε ότι η εταιρεία του αντιμετωπίζει «βραχυπρόθεσμες προκλήσεις», αλλά τόνισε ότι εστιάζει στο να γίνει πιο αποτελεσματική, υπαινισσόμενος περικοπές προσωπικού, καθώς είπε ότι το 2023 θα είναι πιθανώς ένας μικρότερος οργανισμός.
Ο ίδιος δήλωσε αισιόδοξος ότι «όσοι έχουν υπομονή και επενδύουν σε μας, στο τέλος θα ανταμειφθούν».