Συγκεκριμένα, οι συναλλαγές θα γίνονται ως εξής:
(α) πριν την θεώρηση των εγγράφων, με τραπεζική κατάθεση του απαραίτητου ποσού, (κατόπιν συνεννόησης με τα γραφεία του επιμελητηρίου)
(β) με χρήση (χρεωστικής ή πιστωτικής) κάρτας, στα γραφεία του επιμελητηρίου την ημέρα της θεώρησης.
Ειδικότερα, για τις συναλλαγές μέσω τραπεζικής κατάθεσης:
• κατά την κατάθεση του απαραίτητου ποσού να αναγράφετε στην αιτιολογία της συναλλαγής η ΕΠΩΝΥΜΙΑ της εταιρείας με την αναφορά: ΘΕΩΡΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
• αντίγραφο της συναλλαγής θα πρέπει να συνοδεύει τα έγγραφα προς θεώρηση.
Τα νέα μέτρα εισάγονται στοχεύοντας στην διευκόλυνση των συναλλασσόμενων αλλά και την ασφαλέστερη λειτουργία των υπηρεσιών του Αραβο – Ελληνικού Επιμελητηρίου.