ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

H&M: Σε ρότα δυναμικής ανάκαμψης- Αύξηση τζίρου

14:11 - 04 Ιουλ 2023 | ΕΝΔΥΣΗ
H&M: Σε ρότα δυναμικής ανάκαμψης- Αύξηση τζίρου
Με μια στρατηγική ένταξης εμπορικών σημάτων τρίτων προχωρά την αναπτυξιακή της πορείας η διεθνής εταιρεία H&M. Ουσιαστικά έχει εντάξει περίπου 70 μπράντες διακινώντας τις μέσα από την "αλυσίδα" αξίας που έχει χτίσει.

Έτσι, σε περιοχές που ήδη τρέχει το όλο πλάνο, π.χ. Σουηδία, oι πελάτες της H&M μπορούν ήδη να αγοράζουν μέσω των καταστημάτων και των e-shops της αθλητικά παπούτσια (Adidas, New Balance, Fila), επώνυμα καλλυντικά, αλλά και ρούχα εταιρειών όπως Levi's, Napapijri κ.α..

Η στρατηγική της H&M, ουσιαστικά ακολουθεί τα όσα κάνουν άλλα marketplaces όπως Shein, Zalando, ASOS, Amazon κ.α., που εκμεταλλεύονται τη διείσδυση που ήδη έχουν.

Το νέο μοντέλο δεν αφορά ακόμη την Ελλάδα, καθώς ένεκα πανδημίας η εταιρεία προσπαθεί να ανακτήσει απώλειες. Ωστόσο η πορεία της είναι ήδη δυναμική έχοντας  διαδικτυακές πωλήσεις καθώς και δίκτυο 36 ομώνυμων καταστημάτων συμπεριλαμβανομένου ενός καταστήματος με το σήμα COS (στο εμπορικό κέντρο Golden Hall). 
 
Σύμφωνα με τον ισολογισμό που δημοσίευσε προ ημερών στο ΓΕΜΗ ο κύκλος εργασιών στην οικονομική χρήση 1.12.2021 έως 30.11.2022 ανήλθε σε 182,9 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 49,43% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρήση και τα αποτελέσματα μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε κέρδη 3,7 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 6,6 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.

Το σύνολο των Ιδίων Κεφαλαίων κατά την 30/11/2022 ανήλθε σε 33.537.069 ευρώ έναντι αναθεωρημένου υπολοίπου 29.765.246 ευρώ κατά την 30/11/2021 παρουσιάζοντας αύξηση κατά 12,67%. Το σύνολο του Ενεργητικού της εταιρείας διαμορφώθηκε κατά την 30/11/2022 σε 65.760.848 ευρώ έναντι 59.532.695 ευρώ κατά την 30/11/2021 παρουσιάζοντας αύξηση κατά 10,46%.

Η εταιρεία έκλεισε το κατάστημα που διατηρούσε στο Heart Athens (εμπορικό κέντρο που πλέον θα αποτελέσει κτίριο γραφείων), διατηρώντας δίκτυο 36 καταστημάτων στην Ελλάδα.

Στο πλαίσιο της δυναμικής ανάκαμψης το 2023 προωθεί, με βάση το διεθνή σχεδιασμό, άνοιγμα 100 καταστημάτων. 
 
Γιώργος Αλεξάκης
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.