• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Ενδυση

ΕΝΔΥΣΗ

Σχεδόν οι επτά στους δέκα Έλληνες (66%) αγόρασαν ρούχα, παπούτσια ή αξεσουάρ online κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι μισοί (50%) ανακάλυψαν νέα ηλεκτρονικά καταστήματα και σχεδιάζουν να αυξήσουν την online δαπάνη τους, ενώ 59% ξόδεψαν τα ίδια ή και περισσότερα χρήματα σε online αγορές μόδας σε σχέση με την περίοδο πριν την πανδημία.

Με κοινή επιστολή των συνδέσμων ΣΕΠΕΕ-ΣΚΕΕ- ΕΛΣΕΒΒΥΕ προς τους υπουργούς Οικονομικών και Εργασίας κκ. Σταϊκούρα και Βρούτση ζητείται όπως για τις επιχειρήσεις των κλάδων Ένδυσης – Κλωστοϋφαντουργίας – Υπόδησης να παραταθεί και για τον μήνα Μάιο η δυνατότητα να θέτουν το σύνολο ή μέρος του προσωπικού τους στο καθεστώτος αναστολής εργασίας.

Τα Prince Oliver κάνουν τη δική τους κίνηση υπευθυνότητας απέναντι στον κορονοϊό, προσφέροντας δωρεάν μία καλαίσθητη αποστειρωμένη μάσκα προστασίας, με τη σχεδιαστική υπογραφή του οίκου.

Το συνεχιζόμενο lockdown λόγω της πανδημίας του κορονοϊού κρατάει κατεβασμένα τα ρολά στα καταστήματα ρούχων κι αξεσουάρ στην Ελλάδα, αλλά και στις κυριότερες αγορές για το ελληνικό ρούχο, αυτές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που απορροφούν το 89% των ελληνικών εξαγωγών βάσει αξίας.

Με κοινή επιστολή τους προς τους υπουργούς Οικονομικών κ. Χρ. Σταϊκούρα και Ανάπτυξης κ. Άδωνι Γεωργιάδη οι Σύνδεσμοι Ένδυσης και Υπόδησης ΣΕΠΕΕ, ΣΚΕΕ και ΕΛΣΕΒΒΥΕ ζήτησαν την άμεση λήψη μέτρων στήριξης των κλάδων ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας και υπόδησης λόγω των αρνητικών επιπτώσεων του κορονοϊού.

Με το άνοιγμα του ηλεκτρονικού καταστήματος της φίρμας COS τους επόμενους μήνες και πριν το Πάσχα ενισχύει ο Όμιλος H&M την παρουσία του σε Ελλάδα και Κύπρο. Το βήμα αυτό είναι το πρώτο καθώς μέσα στην άνοιξη λανσάρονται και τα ηλεκτρονικά καταστήματα των φιρμών του Ομίλου, Otherstories και Arket.

Νέα μεγάλη συνεργασία για τη Replay ως Επίσημος Προμηθευτής του Ajax για την επίσημη ενδυμασία της ομάδας!

Ιδιαίτερα θετική πορεία είχαν το εννεάμηνο του 2019 οι εξαγωγές ελληνικών ενδυμάτων. Ανοδικά κινήθηκαν και οι εισαγωγές, ενώ πτώση κατέγραψαν οι πωλήσεις στην εγχώρια αγορά. 

Ο τζίρος των επιχειρήσεων ένδυσης κατέγραψε αύξηση 2,6% το 2018, σύμφωνα με έρευνα των δημοσιευμένων ισολογισμών που πραγματοποιεί κάθε χρόνο ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πλεκτικής & Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδος (ΣΕΠΕΕ).

Άνοδο κατέγραψαν το 2018 οι δαπάνες για αγορά ενδυμάτων στην Ελλάδα, συνεχίζοντας τη θετική τάση της τελευταίας διετίας, μετά από την κάθετη μείωσή τους κατά 53,7%, στο χρονικό διάστημα 2008-2016, σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοιμου Ενδύματος Ελλάδος (ΣΕΠΕΕ).

Το εμβληματικό Air Force 1 ανανεώνεται για τη νέα σεζόν εμπνέεται  από τη γυναικεία οπτική, τη δύναμη της συλλογής «1s Reimagined» και από την αγάπη της Nike για την αλλαγή και την ανανέωση των κλασικών της μοντέλων.

 

Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά η Replay ντύνει τον Ολυμπιακό σε μία ξεχωριστή τελετή στο προπονητικό κέντρο στο Ρέντη.

Τη μείωση του ΦΠΑ σε βρεφικά ενδύματα και υποδήματα ζήτησε, με επιστολή του προς τα υπουργεία Οικονομικών και Ανάπτυξης, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδος (ΣΕΠΕΕ).

σελίδα 1 από 24
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman