• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
Image on Reporter.gr
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Ενδυση

ΕΝΔΥΣΗ

Λιανεμπόριο: Αύξηση 16,6% στις πωλήσεις ένδυσης το πρώτο εξάμηνο

Άνοδος στις λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων καταγράφηκε, σύμφωνα με τον ΣΕΠΕΕ το πρώτο εξάμηνο του 2023, ενώ οι εξαγωγές σημείωσαν μείωση.

 

Όμιλος FF Group: Εμπορική συμφωνία με την εταιρεία Top Trends

Ο Όμιλος FF Group υπέγραψε εμπορική συμφωνία, για το άνοιγμα του πρώτου monobrand καταστήματος Juicy Couture στην ελληνική αγορά, με την εταιρεία Top Trends Α.Ε., αποκλειστικό αντιπρόσωπο του lifestyle brand για Ελλάδα και Κύπρο, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση. 

Κι επίσημα στο Χρηματιστήριο η MED: «Ένα νέο κεφάλαιο ανοίγει»

Το Χρηματιστήριο Αθηνών υποδέχθηκε την Παρασκευή 7 Ιουλίου την Διοίκηση και στελέχη της ΜΕD ΑΒΕΕ με αφορμή την έναρξη διαπραγμάτευσης των 11.917.870 κοινών ονομαστικών μετοχών της εταιρείας στην αγορά ΕΝ.Α PLUS του Χρηματιστηρίου Αθηνών. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΜΕD κ. Λεωνίδας Ζησιάδης κήρυξε την έναρξη της συνεδρίασης του Χρηματιστηρίου. 

Η «σαλονικιώτικη» MED στο Χρηματιστήριο - Η «ακτινογραφία» της

Στην Εναλλακτική Αγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών (ΕΝ.Α. PLUS) θα διαπραγματεύεται από την ερχόμενη Παρασκευή (7/7) η μετοχή της MED Α.Β.Ε.Ε., εταιρείας που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για τη δεύτερη είσοδο μετοχής στο ελληνικό χρηματιστήριο εντός του 2023, καθώς στις 23 Μαρτίου είχε ξεκινήσει η διαπραγμάτευση της Austriacard Holdings στην Κύρια Αγορά του Χ.Α.

H&M: Σε ρότα δυναμικής ανάκαμψης- Αύξηση τζίρου

Με μια στρατηγική ένταξης εμπορικών σημάτων τρίτων προχωρά την αναπτυξιακή της πορείας η διεθνής εταιρεία H&M. Ουσιαστικά έχει εντάξει περίπου 70 μπράντες διακινώντας τις μέσα από την "αλυσίδα" αξίας που έχει χτίσει.

Ένδυση-Κλωστοϋφαντουργία: Ανοδικά οι λιανικές πωλήσεις- Αύξηση 28,7% το α’ δίμηνο

Μικτή εικόνα παρουσιάζεται στον κλάδο της ένδυσης/ κλωστοϋφαντουργίας στη χώρα μας, κατά το πρώτο δίμηνο του έτους, αφού σύμφωνα με τα νέα στοιχεία οι λιανικές εγχώριες πωλήσεις ενισχύθηκαν σημαντικά, ωστόσο οι εξαγωγές υποχώρησαν.

 

Η Levi's® ανοίγει δύο νέα καταστήματα στην Ελλάδα

Η Levi's®, σε συνεργασία με τον  Όμιλο Φάις, επεκτείνει το δίκτυό της με το άνοιγμα δύο νέων καταστημάτων σε κομβικά και πολυτελή εμπορικά σημεία της Αθήνας με υψηλή επισκεψιμότητα.

Intrafashion Group: Νέα HR Manager η Σίσσυ Μελεμενλή

Τη θέση της HR Manager στην Intrafashion Group ανέλαβε η Σίσσυ Μελεμενλή στις 27 Μαρτίου 2023.

 

GLAMI: «Βλέπει» αύξηση εσόδων ανά νέο επισκέπτη χάρη στην ΑΙ

Ολοένα και πιο ζωτικής σημασίας ρόλο διαδραματίζει η τεχνολογία στην ανάπτυξη του fashion e-commerce, με το GLAMI.gr να καταγράφει έως και 22% αύξηση εσόδων ανά νέο επισκέπτη το Ά τρίμηνο του 2023 ως αποτέλεσμα της υλοποίησης προσωποποιημένων προτάσεων στο GLAMI.gr.    

 

ΕΛΒΕ: Ανασυγκροτήθηκε το ΔΣ- Η νέα σύνθεση

Η Εταιρεία ΕΛΒΕ ΑΕ γνωστοποιεί προς το επενδυτικό κοινό ότι το εκλεγέν από την ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων αυτής, η οποία έλαβε χώρα την 28η Σεπτεμβρίου 2020, ΔΣ της Εταιρείας, με πενταετή θητεία αρχής γενομένης από 28-09-2020, ανασυγκροτήθηκε σε σώμα αρχικά κατόπιν της απόφασης της ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των μετόχων αυτής , η οποία έλαβε χώρα την 14η Ιουλίου 2021 και αποφάσισε την αντικατάσταση του κ. Αγγελου Τσατσούλη από τον κ. Τριαντάφυλλο Τσαμαντάνη ως ανεξάρτητο μέλος του Δ.Σ. , κατόπιν αυτού το Δ.Σ. με τη συνεδρίαση του την 8η Δεκεμβρίου 2021 ανασυγκροτήθηκε εκ νέου σε σώμα λόγω αλλαγής δελτίων ταυτότητας μελών του.

Ξεπέρασαν τα €2,3 δισ. οι εξαγωγές ένδυσης-κλωστοϋφαντουργίας το 2022

Ξεπέρασαν τα 2,3 δισεκατομμύρια ευρώ οι εξαγωγές της αλυσίδας ένδυσης- κλωστοϋφαντουργίας το 2022, σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πλεκτικής- Έτοιμου Ενδύματος Ελλάδος (ΣΕΠΕΕ).

 

Intrafashion: Η Δάφνη Γρηγοριάδη αναλαμβάνει υπεύθυνη Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας

Στο πλαίσιο των αναπτυξιακών πλάνων του Ομίλου Intrafashion, ανακοινώνεται η δημιουργία Γραφείου Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας του Ομίλου, με ημερομηνία έναρξης την 01.02.2023.

Αισιόδοξη η ελληνική βιομηχανία μόδας για το 2023-Τι δείχνει έρευνα

Μία χρονιά αντιθέσεων που όμως έκλεισε με θετικό πρόσημο και αισιόδοξες προσδοκίες ήταν το 2022, για τον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας.

 

σελίδα 1 από 28
Image on Reporter.gr Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman