ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Οι πρωταθλητές της «καταναλωτικής» φρενίτιδας στα σούπερ μάρκετ

09:50 - 02 Φεβ 2021 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Οι πρωταθλητές της «καταναλωτικής» φρενίτιδας στα σούπερ μάρκετ
Οι αλυσίδες Σκλαβενίτης και Γαλαξίας, με βάση την ποσοστιαία άνοδο, ήταν οι κερδισμένοι της καραντίνας, καθώς σύμφωνα τα στοιχεία της Nielsen, είδαν τις πωλήσεις τους να ανεβαίνουν πάνω από το μέσο όρο του κλάδου για το 2020.

Πιο συγκεκριμένα, με βάση τα στοιχεία της Nielsen, η αγορά κινήθηκε αυξητικά με ποσοστό 9,7%. Η Σκλαβενίτης που βρέθηκε στο +15% και η ΑΒ Βασιλόπουλος στο +4% περίπου, είναι, επίσης, οι αλυσίδες που είδαν τον τζίρο τους να ανεβαίνει σε απόλυτο αριθμό σε πολύ υψηλά επίπεδα. Επίσης και η Lidl Ελλάς είναι με βάση τη Nielsen πολύ ψηλά ωστόσο η ίδια η αλυσίδα δεν δημοσιοποιεί στοιχεία κι έτσι η Nielsen με βάση μια δική της ανάλυση (αναλογία τζίρων) δίνει ποσοστά αύξησης, κάτι που συχνά έχει αμφισβητήσει η Lidl στο παρελθόν. Στο πλαίσιο αυτό η Lidl εμφανίζεται με πωλήσεις στο +8%. Επίσης στο +5,5% είναι η Metro, στο +6,3% ο Μασούτης, στο +13,7% ο Γαλαξίας.

Συνολικά ο κύκλος εργασιών του οργανωμένου λιανεμπορίου κινήθηκε στα επίπεδα των 10,7 δισ. ευρώ βάσει στοιχείων της Nielsen (εξαιρουμένων των νησιών), ενώ μαζί με τη νησιωτική Ελλάδα το σύνολο του τζίρου ανέρχεται στα 11,34 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι η αναφορά των αλυσίδων στη συνέχεια γίνεται βάσει αναλογίας τζίρων, ενώ στο σύνολο συμπεριλαμβάνεται και η Lidl Ελλάς.

Η Σκλαβενίτης, κατέγραψε σε εταιρικό επίπεδο πωλήσεις στα επίπεδα του +15% και σε επίπεδο ομίλου άνω του 19% με το τζίρο να υπερβαίνει το 3,1 δισ. σε όρους εταιρείας και τα 3,8 δισ. σε όρους ομίλου. Η ΑΒ Βασιλόπουλος έφτασε σε κύκλο εργασιών πάνω από 2 δισ. ευρώ (1,94 δισ. το 2019) ενώ η Γαλαξίας στα 511 εκατ. ευρώ.

Γιώργος Αλεξάκης

Τελευταία τροποποίηση στις 09:56 - 02 Φεβ 2021
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.