ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Οι προτιμήσεις των Ελλήνων στις online αγορές- Πόσα ξοδεύουν

18:00 - 11 Ιαν 2023 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Οι προτιμήσεις των Ελλήνων στις online αγορές- Πόσα ξοδεύουν
Περίπου 869 ευρώ ξόδεψαν οι Έλληνες το πρώτο εξάμηνο του 2022 σε ηλεκτρονικές αγορές, αυξάνοντας σημαντικά τον λογαριασμό από τα 806 ευρώ του πρώτου εξαμήνου του 2021.

Όπως προκύπτει από έρευνα της Pricefox με βάση στοιχεία της Focus Bari, το πρώτο εξάμηνο του 2022 οι ηλεκτρονικές αγορές ήταν στην 5η θέση σε ότι αφορά τους λόγους χρήσης του διαδικτύου, υποχωρώντας κατά δύο θέσεις σε σχέση με την περίοδο της πανδημίας.

Οι άντρες συνέχισαν να ξοδεύουν περισσότερα από τις γυναίκες καθώς κατά μέσο όρο στο εξάμηνο οι ηλεκτρονικές αγορές τους κινήθηκαν στα 933 ευρώ με το αντίστοιχο ποσό για τις γυναίκες να κυμαίνεται στα 811 ευρώ. Σε ό,τι αφορά τις ηλικιακές κλίμακες, άνδρες και γυναίκες μεταξύ 25-34 ετών ήταν εκείνες που ξόδεψαν με διαφορά το μεγαλύτερο ποσό σε ηλεκτρονικές αγορές το εξάμηνο φτάνοντας τα 1.031 ευρώ.

Focus Bari Η χρήση του Διαδικτύου και οι Ηλεκτρονικές Αγορές στην Ελλάδα 55888

ghfgtdrfsde

Οι κάτοικοι της πρωτεύουσας ξόδεψαν το ίδιο διάστημα με διαφορά το μεγαλύτερο ποσό σε ηλεκτρονικές αγορές σε επίπεδο εξαμήνου, 1.065 ευρώ, με τους Θεσσαλονικείς να ακολουθούν στα 866 ευρώ και το υπόλοιπο της Ελλάδας να κινείται σε έναν μέσο όρο της τάξεως των 736 ευρώ.

Σε ό,τι αφορά τις επικρατέστερες κατηγορίες ειδών στις online αγορές στην Ελλάδα, τα ρούχα, τα παπούτσια, τα ηλεκτρονικά είδη, τα καλλυντικά και οι ηλεκτρικές συσκευές παρέμειναν στην κορυφή του «καλαθιού» των e-αγορών.

cdsfregtyhuj

Ωστόσο, σε σχέση με το 1ο εξάμηνο του 2021 παρατηρήθηκε μια μικρή πτώση σε όλες αυτές τις κατηγορίες καθώς πλέον περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν να κάνουν αγορές σε φυσικά καταστήματα μετά και το πέρας της πανδημίας και των lockdown.  Οι μεγάλες αλλαγές και αυξήσεις παρατηρούνται σε online κρατήσεις ξενοδοχείων (+177%), αεροπορικών εισιτηρίων (+133%), εισιτηρίων διασκέδασης όπως σινεμά και θέατρο (+231%). Η ασφάλεια αυτοκινήτου online παραμένει την Ελλάδα σε ποσοστά της τάξεως του 10%.

Σύμφωνα με την Pricefox, οι καταναλωτές που αγοράζουν ασφάλεια αυτοκινήτου online είναι σε γενική ομολογία πιο έμπειροι και εξοικειωμένοι με τις online αγορές. Σε διάστημα εξαμήνου πραγματοποιούν κατά μέσο όρο 33 online αγορές (1.656 ευρώ κατά μέσο όρο συνολικά) σε σύγκριση με τις 20 online αγορές (869 ευρώ κατά μέσο όρο συνολικά) που πραγματοποιούν όσοι ακόμη δεν αγοράζουν την ασφάλεια αυτοκινήτου τους online.

dsfgbethetrwd

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα

Οι Έλληνες ξοδεύουν κατά μέσο όρο 86 λεπτά την μέρα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ελαφρώς μειωμένη διάρκεια σε σύγκριση με το 1ο εξάμηνο που ήταν 97 λεπτά. Οι νεότερες ηλικίες όπως είναι λογικό ξοδεύουν ακόμη και 2 ώρες κατά μέσο όρο την ημέρα.

Από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το Facebook, παρά την μικρή πτώση σε σύγκριση με το 1ο εξάμηνο του 2021, διατηρείται στην κορυφή με το Viber να ακολουθεί στη δεύτερη θέση. Αύξηση παρατηρείται στους χρήστες TikTok με το μερίδιο του να ξεπερνά το 30%.

egnrtjyrtee

fnrhtegrwfeds

Τελευταία τροποποίηση στις 18:03 - 11 Ιαν 2023
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.