«Η Ελλάδα όταν επικοινωνεί διεθνώς θα πρέπει να θυμάται, αλλά και να τιμά τη δύναμη του brand της» αναφέρει η CEO της Marketing Greece κα. Ιωάννα Δρέττα με ανάρτηση στο Linkedinη υποσημειώνοντας την ανάγκη για μια σταθερή και τεκμηριωμένη στρατηγική στην προβολή της χώρας διεθνώς.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η χώρα μας επανέρχεται στις πρώτη πεντάδα, όπου τελευταία φορά βρέθηκε το 2018, εκτοπίζοντας τις ΗΠΑ. Συνολικά σε όλες τις κατηγορίες ως κορυφαίο εθνικό Brand αναδεικνύεται η Γερμανία και ακολουθούν Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδάς, Ιαπωνία, Γαλλία, Ιταλία, Ελβετία, Αυστραλία, Σουηδία και ΗΠΑ.
Γιώργος Αλεξάκης