Από τον Νοέμβριο του 2020, η εταιρεία διεξήγαγε εκτενείς συζητήσεις συγχώνευσης με πιθανούς εταίρους και δανειστές προκειμένου να εξασφαλίσει μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα.
Ωστόσο, αυτές έχουν σταματήσει και η διοίκηση της εταιρείας συμφώνησε να πουλήσει τα πλοία όπως έχει συμφωνήσει με τους δανειστές.
"Δεδομένης της αστάθειας στην αγορά μεταχειρισμένων για αυτά τα πλοία, είναι πιθανό ο Όμιλος να αναγνωρίσει περαιτέρω μείωση της λογιστικής αξίας των πλοίων της τάξης των 4-5 εκατ. δολαρίων αυτό το οικονομικό έτος", δήλωσε η εταιρεία.
Επιπλέον, η εταιρεία αναμένει ότι διάφοροι ενδιαφερόμενοι φορείς θα χρηματοδοτήσουν την επιχείρηση για να διασφαλίσουν ότι τα σχέδια πώλησης των πλοίων εκτελούνται χωρίς προβλήματα.
Τον Αύγουστο του 2020, η Nordic Shipholding αποκάλυψε ότι οι συζητήσεις για μια πιθανή συγχώνευση με μια άγνωστη εταιρεία βυτιοφόρων έχουν καθυστερήσει λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας COVID-19.
Η Nordic Shipholding που είναι εισηγμένη στην Κοπεγχάγη κατέχει πέντε tankers μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου, τέσσερα δεξαμενόπλοια μεγέθους handysize και ένα LR1.