Τα δύο πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου, χωρητικότητας 210.000 dwt θα έχουν μήκος 300 μέτρα και βύθισμα 25,2 μέτρα και θα είναι εξοπλισμένα με δύο δεξαμενές αποθήκευσης καυσίμου αμμωνίας 3.000 κυβικών μέτρων, που πληρούν τις απαιτήσεις του IMO Tier III. Είναι ικανά να πλέουν με μηδενικές εκπομπές άνθρακα για ολόκληρο το ταξίδι χρησιμοποιώντας πράσινη αμμωνία.
Είναι η πρώτη παραγγελία στον κόσμο για την κατασκευή πλοίων κατηγορίας capesize με σχεδιασμό έτοιμο για αμμωνία. Η Qingdao Beihai Shipbuilding, παλαιότερα γνωστή ως Qingdao Beihai Heavy Industry, έγινε δευτερεύουσα εταιρεία του ομίλου CSSC νωρίτερα αυτόν τον μήνα, τον οποίο διαχειριζόταν η Wuchang Shipbuilding της CSSC στο παρελθόν.