ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Η ClassNK εγκρίνει το σχεδιασμό πλοίου με υδρογόνο

18:28 - 03 Μαϊ 2022 | Ναυτιλία
Ο ιαπωνικός νηογνώμονας ClassNK εξέδωσε κατ' αρχήν έγκριση (AiP) για έναν μεγάλο πλοίο υγροποιημένου υδρογόνου (LH2 carrier) που αναπτύχθηκε από την τοπική ναυπηγική εταιρεία Kawasaki Heavy Industries.

Το υδρογόνο αναμένεται να χρησιμοποιηθεί ως πηγή καθαρής ενέργειας για την υλοποίηση μιας κοινωνίας απαλλαγμένης από άνθρακα, καθώς η καύση του δεν εκπέμπει CO2.

Τον περασμένο Δεκέμβριο, η ClassNK πρόσθεσε στη λίστα της το πρώτο πλοίο υγροποιημένου υδρογόνου, το Suiso Frontier που κατασκευάστηκε από την Kawasaki Heavy Industries (KHI).

Ο νηογνώμονας ClassNK έχει εκδώσει επίσης AiPs για συστήματα διακίνησης φορτίου (CHS), τα οποία αποτελούν βασικά στοιχεία σχεδιασμού του πλοίου, και κύριους λέβητες διπλού καυσίμου που χρησιμοποιούν αέριο βρασμού υδρογόνου ως καύσιμο, αντίστοιχα.

Ο νηογνώμονας εξέτασε επίσης τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό ενός μεγάλου πλοίου υγροποιημένου υδρογόνου χωρητικόητας 160.000 cbm εξοπλισμένου με τέσσερα από τα προαναφερθέντα συστήματα περιορισμού φορτίου και εξέδωσε το AiP για να επιβεβαιώσει τη σκοπιμότητα του ως πλοίου.

Copyright © 1999-2022 Premium S.A. All rights reserved.