ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ξεκινά η κατασκευή του πρώτου μεγάλου κρουαζιερόπλοιου μεθανόλης στη Φινλανδία

14:09 - 17 Ιουν 2022 | Ναυτιλία
Ξεκινά η κατασκευή του πρώτου μεγάλου κρουαζιερόπλοιου μεθανόλης στη Φινλανδία
Ξεκίνησε στο Turku της Φινλανδίας η ναυπήγηση του πρώτου μεγάλου κρουαζιερόπλοιου που έχει σχεδιαστεί για να είναι έτοιμο για μελλοντική μετατροπή σε μεθανόλη, που θεωρείται ένα από τα καύσιμα επόμενης γενιάς για τη βιομηχανία. Κατασκευασμένο για τη γερμανική TUI Cruises, το πλοίο σηματοδοτεί ένα ορόσημο για τη βιομηχανία κρουαζιέρας και για τον κατασκευαστή του Meyer Turku, ο οποίος υπήρξε επίσης πρωτοπόρος στα μεγάλα κρουαζιερόπλοια με καύσιμα LNG.

Μέχρι σήμερα, μόνο λίγα πλοία στον κόσμο είναι ικανά να κινούνται με μεθανόλη, με τη Maersk να έχει κάνει σχετικές παραγγελίες στη ναυτιλία εμπορευματοκιβωτίων.

Η TUI και η Meyer Turku ανακοίνωσαν κατά τη διάρκεια της πρώτης τελετής κοπής χάλυβα στο φινλανδικό ναυπηγείο ότι η νέα κατασκευή, το Mein Schiff 7 , προσάρμοσε τον σχεδιασμό του για να γίνει το πρώτο κρουαζιερόπλοιο έτοιμο για μεθανόλη. Το κρουαζιερόπλοιο χωρητικότητας 111.500 τόνων, το οποίο πρόκειται να τεθεί σε λειτουργία το 2024, θα είναι παρόμοιο των δύο προηγούμενων ναυπηγήσεων στο Meyer Turku που παραδόθηκαν το 2018 και το 2019.

«Η απόφαση να προετοιμάσουμε το Mein Schiff 7 για καύση μεθανόλης είναι μια σημαντική επένδυση στο μέλλον για εμάς», δήλωσε ο Wybcke Meier, Διευθύνων Σύμβουλος της TUI Cruises, μια κοινοπραξία μεταξύ του γερμανικού Ομίλου TUI και του Ομίλου Royal Caribbean. Το Mein Schiff 7 θα μας οδηγήσει στο έργο μας για πιο φιλικό προς το περιβάλλον τουρισμό κρουαζιέρας. Το πλοίο θα κατασκευαστεί έτσι ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί με μεθανόλη. Επιπλέον, οι δραστηριότητες του πλοίου στο λιμάνι είναι σχεδόν χωρίς εκπομπές. Το Mein Schiff 7 είναι ένα σημαντικό ορόσημο στις προσπάθειές μας να παρέχουμε υπηρεσίες κρουαζιέρας ουδέτερες από άνθρακα έως το 2030».

Το κρουαζιερόπλοιο θα έχει μήκος 1.035 πόδια με καταλύματα για 2.894 επιβάτες (διπλής θέσης) με πλήρωμα περίπου 1.000 ατόμων. «Έχουμε επικεντρωθεί ξανά στη βελτιστοποίηση του σχεδιασμού όσον αφορά την ενεργειακή απόδοση και τις τεχνολογίες για να αυξήσουμε τη βιωσιμότητα για να κάνουμε αυτό το πλοίο το καλύτερο σε ολόκληρη τη σειρά», σχολίασε ο Tim Meyer, Διευθύνων Σύμβουλος της Meyer Turku.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Meyer Turku πρωτοπορεί επίσης στην κατασκευή κρουαζιερόπλοιων με καύσιμα LNG. Παρέδωσαν το Costa Smeralda το 2019 και από τότε τα Mardi Gras και Costa Toscana . Το Mein Schiff 7 είναι το τελευταίο από τα κρουαζιερόπλοια Mein Schiff με παραγγελία από το ναυπηγείο της Φιλανδίας. Η Meyer κατασκευάζει κρουαζιερόπλοια για την TUI την τελευταία δεκαετία. Η γραμμή κρουαζιέρας διαθέτει επίσης δύο κρουαζιερόπλοια με καύσιμα LNG επί του παρόντος κατόπιν παραγγελίας από τη Fincantieri στην Ιταλία, τα οποία θα παραδοθούν έως το 2026.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.