ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ποιοι εταιρικοί «κολοσσοί»... πειραματίζονται στο metaverse

09:14 - 01 Μαρ 2022 | Τεχνολογία
Ποιοι εταιρικοί «κολοσσοί»... πειραματίζονται στο metaverse
Το metaverse είναι το νέο μεγάλο τεχνολογικό «στοίχημα» και όλο και περισσότεροι εταιρικοί «κολοσσοί» αρχίζουν να κάνουν δειλά δειλά τα πρώτα τους βήματα εκεί.

Ένας από τους πιο γνωστούς εικονικούς κόσμους είναι το Decentraland, όπου οι χρήστες δημιουργούν ένα άβαταρ με το οποίο μπορούν στη συνέχεια να περιηγηθούν σε αυτόν και να αλληλεπιδράσουν με άλλους χρήστες.

Όταν ένα άβαταρ δημιουργείται για πρώτη φορά στο Decentraland, προσγειώνεται σε ένα είδος αίθριου όπου τα σύννεφα φαίνονται να γλιστρούν στο πάτωμα. Υπάρχει μια στρογγυλή πισίνα στη μέση η οποία έχει μια δίνη στο κέντρο.

Samsung

Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Samsung διοργάνωσε μια εκδήλωση στο Decentraland, αλλά τα πράγματα δεν πήγαν όπως υπολόγιζε.

Η εκδήλωση έλαβε χώρα συγκεκριμένα στο Samsung 837X, ένα εικονικό κτίριο που έχει κατασκευάσει η Samsung στην Decentraland και έχει σχεδιαστεί για να είναι αντίγραφο του εμβληματικού της κέντρου εμπειρίας στη Νέα Υόρκη.

Όμως αρκετοί χρήστες δυσκολεύτηκαν να βρουν το κτίριο 837X και όταν το έκαναν, πολλοί από αυτούς δεν μπόρεσαν να αποκτήσουν πρόσβαση σε αυτό.

Η Samsung είπε σε δήλωσή της στο CNBC ότι «οι επισκέπτες και η κοινότητα της Decentraland ανταποκρίθηκαν πολύ θετικά, θεωρώντας το ως μια φρέσκια στροφή σε έναν πλήρως ψηφιακό κόσμο.

Δυστυχώς, ένα τεχνικό ζήτημα σε ένα από τα βασίλεια της Decentraland εμπόδισε ορισμένους ανθρώπους να έχουν πρόσβαση στην εκδήλωση. Μόλις μάθαμε για το ζήτημα, ενημερώσαμε την κοινότητα μέσω Twitter και ανακατευθύναμε τους επισκέπτες μας».

JPMorgan

Επίσης αυτόν τον μήνα, η JPMorgan έγινε η πρώτη αμερικανική τράπεζα που άνοιξε έναν εικονικό χώρο στο metaverse. Όπως και η Samsung, επέλεξε να χρησιμοποιήσει το Decentraland, δημιουργώντας ένα ειδικό σαλόνι για πελάτες που τους επέτρεπε να αλληλεπιδρούν.

Το σαλόνι «Onyx», όπως είναι γνωστός ο χώρος, έχει μια περιπλανώμενη τίγρη και ένα αιωρούμενο πορτρέτο του CEO της JPMorgan, Τζέιμι Ντάιμον.

Και πάλι κάποιοι δυσκολεύτηκαν να εντοπίσουν τον χώρο ή τον χαρακτήρισαν «περίεργο».

Εκτός από το σαλόνι, η JPMorgan δημοσίευσε μια λευκή βίβλο σχετικά με τις ευκαιρίες στο metaverse. Η λευκή βίβλος γράφει: «Όταν σκέφτεστε τα οικονομικά στοιχεία του metaverse, ή αλλιώς metanomics, υπάρχουν ευκαιρίες σχεδόν σε κάθε τομέα της αγοράς.

Φανταστείτε ότι έχετε ένα διαδικτυακό άβαταρ και θέλετε να αλλάξετε αυτό που φοράει/ φοράτε, θα μπορείτε να αγοράσετε περιορισμένης κυκλοφορίας, ψηφιακά επώνυμα ρούχα που επιλέγετε αφού περιηγηθείτε σε έναν εικονικό εκθεσιακό χώρο.

Ή μπορείτε να ξεκινήσετε τη δική σας μικρή επιχείρηση, όπως μια γκαλερί τέχνης όπου εκθέτετε τις τελευταίες και τις καλύτερες συλλογές σας ή ένα εικονικό ιδιωτικό κλαμπ».

Gucci

Τον Μάιο του 2021, η Gucci λάνσαρε μια εγκατάσταση τέχνης δύο εβδομάδων στο Roblox, μια πλατφόρμα τυχερών παιχνιδιών που χαιρετίστηκε ως άλλο ένα πρώιμο metaverse.

Η εγκατάσταση ήταν μια εικονική αναπαράσταση μιας πραγματικής εγκατάστασης στη Φλωρεντία της Ιταλίας. Οι επισκέπτες μπόρεσαν να ντύσουν τα άφυλα άβατάρ τους με ψηφιακά προϊόντα Gucci, υπό την προϋπόθεση ότι θα πλήρωναν για αυτά.

Καθώς οι επισκέπτες περιφέρονταν στον εικονικό κόσμο, τα άβατάρ τους «απορρόφησαν» πτυχές κάθε περιοχής...

Coca-Cola

Tον Ιούλιο του 2021, η Coca-Cola συνεργάστηκε με δημιουργούς 3D στο Tafi για να φιλοξενήσει μια δημοπρασία για εικονικά «loot boxes» ειδικών εκδόσεων NFTs.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι συμμετέχοντες έκαναν προσφορές για ένα αντικείμενο γνωστό ως «Κουτί Φιλίας της Coca-Cola», μια ψηφιακή έκδοση του εμβληματικού μηχανήματος αυτόματης πώλησης του δημοφιλούς αναψυκτικού.

Κάθε κουτί περιείχε διάφορες εκπλήξεις NFT, συμπεριλαμβανομένου ενός «Coca-Cola Bubble Jacket Wearable» που μπορεί να φορεθεί από τα άβαταρ στο Decentraland.

Υπήρχε επίσης το «The Sound Visualizer», το οποίο είχε στόχο να προσελκύσει τους χρήστες με τον θόρυβο ενός μπουκαλιού που ανοίγει και ένα ποτό που χύνεται πάνω σε πάγο.

PwC

Η PwC έγινε εικονική ιδιοκτήτρια γης τον περασμένο μήνα, όταν απέκτησε φανταστική γη στο metaverse του Sandbox. Το Sandbox είναι ένα παιχνίδι όπου ένα κομμάτι ψηφιακής γης μπορεί να αλλάξει χέρια για εκατομμύρια δολάρια.

Δεν είναι σαφές τι πλήρωσε η PwC ή τι σχεδιάζει να κάνει με τη γη, η οποία πουλήθηκε ως NFT.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.