Α. Για τις επιχειρήσεις τεχνικής υποστήριξης ERP
Οφείλουν να δηλώσουν έως 31/5 το σύνολο των ραντεβού τους, ανάλογα με τον χρόνο υλοποίησής τους, ακολουθώντας το παρακάτω χρονοδιάγραμμα:
Επισημαίνουμε ότι η προϋπόθεση για την παράταση της προθεσμίας διασύνδεσης έως 1/7 είναι η επιχείρηση να διαθέτει προγραμματισμένο ραντεβού με σκοπό την υλοποίηση διασύνδεσης εντός Ιουνίου 2024.
Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη στην ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr), στη διαδρομή Εφαρμογές > Λοιπές Υπηρεσίες > Μητρώο Παρεχόμενων Υπηρεσιών Τεχνικής Υποστήριξης ERP.
Η Δήλωση Πληροφοριών Χρηστών ERP θα περιλαμβάνει τα εξής:
- ΑΦΜ Χρήστη ERP
- Εμπορική ονομασία ERP
- Ένδειξη (Ν/Ο) μη λειτουργίας της οντότητας Χρήστης ERP έως και την 1η Ιουλίου 2024 λόγω εποχικότητας (προαιρετικό πεδίο).
- Ημερομηνία προγραμματισμένου ραντεβού, για την υλοποίηση της διασύνδεσης του ERP και του/των ΦΗΜ ή του λογισμικού Παρόχου Υπηρεσιών ηλεκτρονικής έκδοσης στοιχείων με τα Μέσα Πληρωμών που διαθέτει ο Χρήστης ERP.
Β. Για τις υπόχρεες επιχειρήσεις
Μετά την υποβολή της Δήλωσης Πληροφοριών από τις επιχειρήσεις τεχνικής υποστήριξης και από τις 14 Μαΐου οι υπόχρεες επιχειρήσεις οφείλουν:
- να ελέγξουν τις πληροφορίες στην ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr) στη διαδρομή Μητρώο και Επικοινωνία > Στοιχεία Επιχείρησης και
- να διατυπώσουν ενδεχόμενες διαφωνίες με τα καταχωρημένα στοιχεία, επιλέγοντας τη σχετική ένδειξη. Η ΑΑΔΕ θα ενημερώνει την επιχείρηση τεχνικής υποστήριξης ERP ώστε να προχωρήσει στις απαραίτητες διορθώσεις.
Σε περίπτωση που υπόχρεη επιχείρηση δεν έχει δηλωθεί έως τις 13/5 σε προγραμματισμένο ραντεβού, θα λάβει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για την άμεση ανεύρεση επιχείρησης τεχνικής υποστήριξης.