Και μόνο το Μαξίμου σφυρίζει αδιάφορα, περιμένοντας να περάσει η μπόρα και το σκάνδαλο να καλυφθεί από την σκόνη της επικαιρότητας.
Σε άλλες εποχές θα είχε προκληθεί σάλος! Αλλά, όταν τα συστήματα επικοινωνίας πηγαίνουν με τα νερά σου, το θέμα περνά στα κάτω ράφια του δημόσιου ενδιαφέροντος κι εσύ να (νομίζεις, ότι) διατηρείς την ηθική υπεροχή σου έναντι των πολιτικών αντιπάλων...