• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
09:22 - 29 Φεβ 2016

Και τώρα τι γίνεται Χάρη Θεοχάρη;

Η μεγαλομανία γενικώς και στην πολιτική ειδικώς είναι κακός σύμβουλος.

Επιβεβαιώθηκε αυτό το αξίωμα και στην περίπτωση του Χάρη Θεοχάρη, ο οποίος μάλλον άκαιρα και μάλλον με τρόπο άκομψο, βγήκε στο ξέφωτο των πολιτικών φιλοδοξιών, ασκώντας δριμεία κριτική στον Σταύρο Θεοδωράκη και υποστηρίζοντας ότι το Ποτάμι είναι κατακερματισμένο στα τρία, ενώ ταυτόχρονα ανακοίνωνε την πρόθεσή του να ηγηθεί πρωτοβουλίας για την ανασύνταξη του χώρου.

Η πανηγυρική επανεκλογή του Θεοδωράκη στην ηγεσία, στο Συνέδριο του κινήματος, ήταν ένα ηχηρό ράπισμα.
Στην ομιλία του ο πρόεδρος «απευθυνόμενος» στον Θεοχάρη υπογράμμισε εμφατικά ότι δεν υπάρχουν τρία Ποτάμια οριοθετώντας τις επιλογές που έχει: συμμόρφωση ή έξοδος.

Έτσι, ο άνθρωπος «που έριξε τον Σαμαρά», όπως αρέσκεται να περιγράφει τον εαυτό του ο Χάρης, απέκτησε αίφνης κάποια υπαρξιακά διλήμματα στη ζωή του…