• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Βενιζέλος για Novartis «δύο χρόνια μετά»
14:53 - 21 Φεβ 2020

Βενιζέλος για Novartis «δύο χρόνια μετά»

Με ένα απόσπασμα από την ομιλία του στην Βουλή τον Φεβρουάριο του 2018, το οποίο ανάρτησε στο twitter, σχολίασε τις εξελίξεις στο έργο της Προανακριτικής για τη Novartis ο Ευάγγελος Βενιζέλος.

Υπογραμμίζει μάλιστα ένα συγκεκριμένο απόσπασμα της ομιλίας του στο οποίο έλεγε:

«Το βαθύ κράτος μετά από πολλές δεκαετίες στεγάζεται και πάλι στη Δικαιοσύνη, το φάντασμα του Κόλλια ζωντανεύει και αυτό το έχει αναλάβει υπεργολαβικό συνεργείο της τρίτης συνιστώσας της κυβέρνησης Τσίπρα».

Προφανώς, δεν είναι τυχαίο που ο Ευάγγελος Βενιζέλος παραθέτει σήμερα τα όσα έλεγε προ δύο ετών και ασφαλώς θεωρεί πως επιβεβαιώνεται από τις εξελίξεις στο θέμα των προστατευομένων μαρτύρων, αλλά και των καταγγελιών για παρεμβάσεις από την πλευρά του Δημήτρη Παπαγγελόπουλου στη Δικαιοσύνη.