• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Έκλεισαν τα ουγγρο-σερβικά σύνορα τη Δευτέρα το βράδυ
10:44 - 15 Σεπ 2015

Έκλεισαν τα ουγγρο-σερβικά σύνορα τη Δευτέρα το βράδυ

Τα σύνορα Ουγγαρίας-Σερβίας έκλεισαν, έπειτα από την εφαρμογή σε ισχύ από τη Βουδαπέστη των νέων νόμων για την πρόληψη της παράνομης μετανάστευσης.

Ως αποτέλεσμα, εκατοντάδες πρόσφυγες και μετανάστες πέρασαν τη νύχτα στο ύπαιθρο στα σύνορα της Σερβίας με την Ουγγαρία.

Η ουγγρική αστυνομία έχει πλέον τη δυνατότητα να θέτει υπό κράτηση όποιον επιχειρεί να παραβιάσει τον φράκτη από αγκαθωτό σύρμα που έχει υψωθεί σε μήκος 175 χιλιομέτρων στα ουγγροσερβικά σύνορα σφραγίζοντας τη μεθόριο.

Περίπου 9.400 άνθρωποι, οι περισσότεροι πρόσφυγες από τη Συρία, είχαν προλάβει κατά τη χθεσινή ημέρα να διασχίσουν τα ουγγροσερβικά σύνορα, αριθμός που αποτελεί ημερήσιο ρεκόρ εισόδων στη χώρα.