• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Πολυνομοσχέδιο: Ολοκληρώθηκε η διαδήλωση της ΑΔΕΔΥ (photos)
14:03 - 15 Ιαν 2018

Πολυνομοσχέδιο: Ολοκληρώθηκε η διαδήλωση της ΑΔΕΔΥ (photos)

Πορεία προς τη Βουλή πραγματοποίησαν η ΑΔΕΔΥ και άλλα σωματεία, έπειτα από συγκέντρωση στην πλατεία  Κλαυθμώνος κατά του πολυνομοσχεδίου. 

Η ΑΔΕΔΥ ζητεί να μη θιγεί το δικαίωμα στην απεργία και να μην ψηφιστούν τα προαπαιτούμενα της τρίτης αξιολόγησης που περιλαμβάνονται στο πολυνομοσχέδιο. Η πορεία ολοκληρώθηκε γύρω στις 14.30.

Το Εργατικό Κέντρο Αθήνας και η ΓΣΕΕ καλούν σε συλλαλητήριο στο Σύνταγμα στις 5 το απόγευμα, ενώ το ΠΑΜΕ θα πραγματοποιήσει συγκέντρωση στην Ομόνοια στις 6 το απόγευμα.

ΜΑΤ βρίσκονται από νωρίς στα σκαλιά της Βουλής, ώστε να αποτρέψουν πιθανή πρόθεση των διαδηλωτών να προσεγγίσουν το κτίριο, όπως συνέβη την Παρασκευή.

IMG 4167

Τελευταία τροποποίηση στις 15/01/2018 - 14:49