• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Lockdown για τους 60+ που δεν έκαναν την ενισχυτική δόση
08:05 - 13 Δεκ 2021

Lockdown για τους 60+ που δεν έκαναν την ενισχυτική δόση

Σε καθεστώς lockdown μπαίνουν από σήμερα (13/12) οι πολίτες άνω των 60 ετών που δεν έχουν κάνει την τρίτη δόση.

Συγκεκριμένα, εφόσον θα έχουν παρέλθει επτά μήνες από την χορήγηση της δεύτερης δόσης θα θεωρούνται πλέον ανεμβολίαστοι.

Για παράδειγμα εάν κάποιος έχει πραγματοποιήσει την δεύτερη δόση στις 12/5/2021 στις 13/12/2021- εφόσον δεν έχει προβεί νωρίτερα στην επαναληπτική- θα θεωρείται ανεμβολίαστος και έτσι δεν θα είναι σε θέση να εισέρχεται σε μια σειρά από κλειστούς χώρους όπως είναι η εστίαση και η ψυχαγωγία.

Παράλληλα, από τις 16/1/2022 οι ανεμβολίαστοι άνω των 60 ετών που δεν έχουν πραγματοποιήσει καμία δόση θα καλούνται να πληρώσουν πρόστιμο της τάξεως των 100 ευρώ μηνιαίως.

Από τις διατάξεις εξαιρούνται όσοι για αποδεδειγμένους ιατρικούς λόγους δεν έχουν κάνει ακόμα το εμβόλιο.

Μάλιστα, θα συσταθούν ειδικές επιτροπές, όπως έγινε και όταν θεσπίστηκε η υποχρεωτικότητα για τους υγειονομικούς, προκειμένου να εξετάσουν αιτήσεις, οι οποίες δικαιολογούν αυτά τα άτομα να μην εμβολιαστούν για υγειονομικούς λόγους.

Τελευταία τροποποίηση στις 13/12/2021 - 08:33