• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Ανοίγει η πλατφόρμα για 4η δόση στους άνω των 30
08:09 - 27 Ιουν 2022

Ανοίγει η πλατφόρμα για 4η δόση στους άνω των 30

Τη δυνατότητα να προγραμματίσουν ραντεβού για την 4η δόση του εμβολίου κατά του κορονοϊού έχουν από τη Δευτέρα (27/6) οι πολίτες άνω των 30 ετών, καθώς ανοίγει η σχετική πλατφόρμα.

Η αύξηση των κρουσμάτων το τελευταίο διάστημα έχει προκαλέσει ανησυχία και έτσι η Επιτροπή Ειδικών αποφάσισε να δώσει τη δυνατότητα σε όποιον άνω των 30 το επιθυμεί να κάνει και δεύτερη αναμνηστική δόση.

Πάντως, η Επιτροπή απευθύνει ισχυρή σύσταση εμβολιασμού μόνο για τους άνω των 60 ετών, καθώς μόνο για αυτή την ηλικιακή ομάδα υπάρχουν μέχρι στιγμής δεδομένα.