• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
11:42 - 11 Δεκ 2007

Deutsche Telekom: Υψηλότερα τα μερίσματα από την κερδοφορία

Η ρευστότητα μετρητών θα αποτελέσει σημαντικό παράγοντα στην απόφαση της Deutsche Telekom για τα μερίσματα σύμφωνα με δηλώσεις του CEO Rene Obermann στον διεθνή τύπο, καθώς η μεγαλύτερη τηλεφωνική εταιρεία της Ευρώπης αναζητά τρόπους για να επιστρέψει περισσότερα μετρητά στους μετόχους παρά στον ανταγωνισμό.

Υπενθυμίζεται ότι την προηγούμενη εβδομάδα, η Deutsche Telekom ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να ενισχύσει τα μερίσματά της το 2007 για πρώτη φορά σε διάστημα δυο χρόνων, ενώ η κίνηση αυτή θα είναι ύψους 3,4 δις ευρώ, ή 0,78 ευρώ ανά μετοχή.

Επιπλέον, αναλυτές εκτιμούν ότι η Deutsche Telekom αναμένεται να παρουσιάσει κέρδη ύψους 0,59 ευρώ ανά μετοχή στο σύνολο του 2007, γεγονός που σημαίνει ότι τα μερίσματά της θα κινηθούν υψηλότερα από την καθαρή της κερδοφορία.