Η καταγραφή των ταχυτήτων του αγωνίσματος της τεχνολογικά προηγμένης Formula 1, συνήθως γίνεται από σύγχρονες, αντιστοίχως τεχνολογικά προηγμένες φωτογραφικές κάμερες, ικανές να αποτυπώσουν με υψηλή ευκρίνεια τις υψηλές ταχύτητες των μονοθέσιων. Τι θα συμβέι όμως, εάν χρησιμοποιήσει κανείς μια κάμερα από το παρελθόν, που έχει μείνει εξελικτικά πίσω;
Ο φωτογράφος Joshua Paul, του Lollipop Magazine, χρησιμοποιεί την κάμερα Graflex 4×5, που κατασκεύαστηκε το 1913, γνωστή κι ώς "η κάμερα των φωτορεπόρτερ" και το αποτέλεσμα κάθε άλλο παρά οπισθοδρομικό μπορεί να χαρακτηριστεί. Ο εμφανής παλιομοδίτικος κόκκος, ημερεύει την άγρια φύση του μηχανοκίνητου σπορ...
Διαβάστε περισσότερα στο penna.gr