• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Αλλαγές στις ασφαλιστικές εισφορές- Ποιες καταργούνται και ποιες μειώνονται
09:33 - 06 Μάι 2014

Αλλαγές στις ασφαλιστικές εισφορές- Ποιες καταργούνται και ποιες μειώνονται

Δες περισσότερα άρθρα του Reporter.gr όταν αναζητάς ειδήσεις στην Google

Από 1η Ιουνίου κι έπειτα, εργοδότες και εργαζόμενοι θα κληθούν να καταβάλουν χαμηλότερες εισφορές, ενώ παράλληλα κάποιες καταργούνται εντελώς.

Ξεκινά την 1η Ιουνίου η μείωση των ασφαλιστικών εισφορών κατά 2,9% για τους εργοδότες και 1% για τους εργαζόμενους, όπως αναφέρεται σε σχετική εγκύκλιο που εξέδωσε χθες η Γενική Διεύθυνση Κοινωνικών Ασφαλίσεων.

Ειδικότερα, οι εισοφρές που καταργούνται είναι οι εξής:

- Η εργοδοτική εισφορά 1% και η αντίστοιχη 1% των εργαζομένων υπέρ του Διανεμητικού Λογαριασμού Οικογενειακών Επιδομάτων Μισθωτών (ΔΛΟΕΜ) υπέρ του ΔΛΟΕΜ. Από την 1/7/2014 καταργείται ο Διανεμητικός Λογαριασμός Οικογενειακών Επιδομάτων Μισθωτών και ειδικά για φέτος προβλέπεται να καταβληθεί για τελευταία φορά το 50% του οικογενειακού επιδόματος από τον ΟΑΕΔ.

- Η εργοδοτική εισφορά 1% για την επιδότηση των στρατευμένων μισθωτών.

Οι εισφορές που μειώνονται είναι:
- Η εισφορά υπέρ του Ενιαίου Λογαριασμού για την Εφαρμογή Κοινωνικών Πολιτικών (ΕΛΕΚΠ) από 0,81% σε 0,46%. Στο εξής η εργοδοτική εισφορά υπέρ του Ειδικού Λογαριασμού Προγραμμάτων Επαγγελματικής Κατάρτισης διαμορφώνεται σε 0,24%, η εργοδοτική εισφορά υπέρ του Ειδικού Κοινού Λογαριασμού Ανεργίας στο 0,12% ενώ η εργατική εισφορά υπέρ του ΕΚΛΑ θα είναι 0,10%.
- Η εργοδοτική εισφορά υπέρ του κλάδου παροχών ασθένειας και μητρότητας από 0,80% σε 0,25%.