• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Ανέκαμψε το πετρέλαιο - Έπεσε ο χρυσός
00:10 - 17 Οκτ 2014

Ανέκαμψε το πετρέλαιο - Έπεσε ο χρυσός

Ανέκαμψε την Πέμπτη το πετρέλαιο με τους επενδυτές να επανατοποθετούνται μετά την πτώση κάτω από τα 80 δολάρια, σημειώνοντας την μεγαλύτερη ημερήσια άνοδο σε διάστημα τριών εβδομάδων.

Ειδικότερα, το συμβόλαιο αργού τύπου sweet light και παραδόσεως Νοεμβρίου ενισχύθηκε κατά 92 σεντς ή 1,1% τερματίζοντας στα 82,7 δολάρια το βαρέλι στο Χρηματιστήριο Εμπορευμάτων της Νέας Υόρκης. Νωρίτερα βρέθηκε να διασπά προς τα κάτω το φράγμα των 80 δολαρίων το βαρέλι για πρώτη φορά από τον Ιούνιο του 2012.


Το συμβόλαιο αργού τύπου brent ενισχύθηκε κατά 69 σεντς ή 0,8% στα 84,47 δολάρια το βαρέλι στο ICE του Λονδίνου. Πρόκειται για την μεγαλύτερη ημερήσια άνοδο του brent σε ένα μήνα.

Στον αντίποδα, ο χρυσός διέκοψε το τριήμερο ανοδικό του ράλι, διορθώνοντας σήμερα ελαφρώς.

Ειδικότερα, τα συμβόλαια παράδοσης Δεκεμβρίου του χρυσού υποχώρησαν κατά 0,3% ή 3,60 δολάρια κλείνοντας στα 1.241 δολάρια ανά ουγγιά.