19:40 - 14 Ιουν 2011
Δεν θα συμμετάσχει στη διαδικασία ψήφισης του Μεσοπρόθεσμου η ΚΟ του ΚΚΕ
Η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ, με ανακοίνωσή της, "ενημερώνει το λαό ότι δεν θα πάρει μέρος σε καμία διαδικασία της βουλής που αφορά το 'μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα΄, ούτε στην αρμόδια επιτροπή, ούτε στην ολομέλεια" και παράλληλα δηλώνει ότι "καταδικάζει και καταψηφίζει το αντιλαϊκό έκτρωμα, γιατί αυτό υπηρετεί τα συμφέροντα της πλουτοκρατίας και ισοπεδώνει τα εργατικά - λαϊκά δικαιώματα".



