• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Μνημόνιο-Αλεξιάδης: “Το υπέγραψα δύο φορές”
11:02 - 13 Σεπ 2015

Μνημόνιο-Αλεξιάδης: “Το υπέγραψα δύο φορές”

Καμμιά φορά μία φορά δεν είναι αρκετή... Έτσι φαίνεται πως σκέφτηκε και ο Τρύφων Αλεξιάδης και προχώρησε στην υπογραφή του μνημονίου 3 για δεύτερη φορά.

Την αποκάλυψη πως έχει υπογράψει το μνημόνιο 3... δύο φορές έκανε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Τρύφωνας Αλεξιάδης, μιλώντας στην τηλεοπτική εκπομπή Καλημέρα του ΣΚΑΪ.

Ο λόγος ήταν καθαρά διαδικαστικός, κάτι όμως που αρκούσε για να τον... πειράζουν οι φίλοι του, όπως ο ίδιος τόνισε!

Γιατί όμως υπέγραψε το μνημόνιο... δις; "Ο κύριος Τσακαλώτος έφυγε αοό την Βουλή γιατί έπρεπε να πάει στο εξωτερικό και είχαμε αγχωθεί για να ψηφιστούν τα μέτρα. Όταν λείπει ο υπουργός Οικονομικών, ασκεί καθήκοντα ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών κι έτσι ένιωσα λίγο αμήχανα αλλά το υπέγραψα και αντ' αυτού", είναι η απάντησή του!