• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Στο mobile commerce τα «σκήπτρα» του e-Commerce

16:18 - 15 Σεπ 2020 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Τη δύναμή του και στο ηλεκτρονικό εμπόριο αποδεικνύει το mobile με τις συναλλαγές και αγορές από κινητές συσκευές να κυριαρχούν τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό με τριπλάσιο ρυθμό σε σχέση με το e-Commerce. Η εξέλιξη αυτή έλκει την εξήγησή της στις προηγμένες εφαρμογές και νέες τεχνολογίες που χρησιμοποιεί το mobile commerce όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), η ταχύτητα φόρτωσης και η φωνητική αναζήτηση σε συνδυασμό με την εξέλιξη των smartphone.

Σύμφωνα με τον ειδικό στο mobile commerce και CEO της Plushost, κ. Θανάση Καμέα, "οι εξελίξεις αυτές καθιστούν το mobile commerce κυρίαρχο παίκτη για τους ιδιοκτήτες e-shops που θα πρέπει να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα διαθέτοντας ένα optimized και φιλικό προς το χρήστη e-shop και εφαρμόζοντας μια νέα αποτελεσματική στρατηγική marketing για το mobile αν θέλουν να μεγιστοποιήσουν τους τζίρους και τα κέρδη τους".

Τα πλεονεκτήματα και πώς να τα αξιοποιήσουμε

Ο Θανάσης Καμέας, CEO και founder της Plushost αναλύει τα πλεονεκτήματα ενώ δίνει ορισμένα tips για ένα αποτελεσματικό mobile commerce: "Τα πλεονεκτήματα του mobile commerce είναι πολλά τόσο για τους χρήστες όσο και για τους ιδιόκτητες των ηλεκτρονικών καταστημάτων:

Η ταχύτητα: Πιο γρήγορο δίκτυο (4G) και ταχύτερα smartphone: Η ταχύτητα που "φορτώνει" ένα ηλεκτρονικό κατάστημα παίζει καθοριστικό ρόλο στην ολοκλήρωση της αγοράς και στην εμπειρία του χρήστη. Κάθε sec μετράει. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 53% των χρηστών mobile εγκαταλείπουν τα e-shops που χρειάζονται περισσότερο από 3 sec για φόρτωση. Οι σελίδες που φορτώθηκαν σε 2,4 sec κατά μέσο όρο, έχουν το μέγιστο ποσοστό μετατροπών για κινητά 1,9%, το οποίο συνιστά ένα αξιόλογο ποσοστό μετατροπών. Αυτός ο αριθμός πλησιάζει το αντίστοιχο με ένα τυπικό ποσοστό μετατροπής σε desktop 2-3%".

Φιλικότητα Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στο πόσο φιλικό είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα για το χρήστηΜια έρευνα της Google δείχνει ότι το 67% των χρηστών δηλώνουν ότι είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από ένα φιλικό προς τους χρήστες e-shop παρά από ένα δύσχρηστο. Το 40% του traffic σας πηγαίνει σε ανταγωνιστικό ηλεκτρονικό κατάστημα σε mobile μετά από μια κακή εμπειρία. Στην Plushost κάνουμε καθημερινά tests για την ταχύτητα του ηλεκτρονικού καταστήματος και συχνά usability tests".

Η τιμή: Η τιμή ενός smartphone σε σύγκριση με ένα desktop αναλογικά με τις δυνατότητες τους, είναι πολύ μικρότερη.

Real time marketing: Ο χρήστης κατά ένα μεγάλο ποσοστό λαμβάνει τις ενέργειες marketing real time, όπου και να βρίσκεται.

Τεχνολογίες AR και VR: Η χρήση της τεχνολογίας Augmented Reality και Virtual Reality προσομοιώνει πιο εύκολα σε κινητές συσκευές πραγματικά ή μη περιβάλλοντα  στα οποία ο χρήστης μπορεί να κινηθεί ελεύθερα, αλληλεπιδρώντας παράλληλα με τα αντικείμενα που περιλαμβάνουν, όπως θα έκανε και στον πραγματικό κόσμο. Η επίσκεψη σε virtual stores ανεβάζει το επίπεδο εμπειρίας του χρήστη, μειώνει τις επιστροφές παραγγελιών και πολλαπλασιάζει το κέρδος τόσο για τον ικανοποιημένο πελάτη όσο και για τον επιχειρηματία που θα έχει πιο σίγουρες πωλήσεις και λιγότερα περιττά έξοδα. Το conversion rate αυξάνεται καθώς εξαλείφεται ο φόβος του χρήστη για το αν το προϊόν είναι κατάλληλο για αυτόν.

Voice Search: Tο 20% των ερωτημάτων στα κινητά είναι φωνητικές αναζητήσεις.

Live Chat: Ο πελάτης μπορεί ζητήσει διευκρινίσεις ή να λύσει κάποιο πρόβλημα άμεσα με τη χρήση του live chat 24/7.

Newsletter και NotificationsΣτο mobile είναι ευκολότερη η αποστολή προσφορών με email την ώρα που γίνονται καθώς στο κινητό ο χρήστης τσεκάρει τα email του οποτεδήποτε σε αντίθεση με το desktop. Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για τα push notification.

Ταχύτητα: Εξοικονόμηση χρόνου για το χρήστη.

Προσβασιμότητα: Το internet είναι παντού διαθέσιμο.

Άμεση επικοινωνία: Ο πελάτης πατώντας ένα κουμπί, μπορεί να δεχθεί κλήση από το support του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Υψηλότερα CTRs: Οι διαφημίσεις στο mobile έχουν υψηλότερο CTR (click through rate) σε σχέση με το desktop.

Σύγκριση τιμών: Η διαδικασία σύγκρισης τιμών έχει γίνει πιο γρήγορη και πιο απλή.

Ασφάλεια: Οι συναλλαγές στο mobile είναι πιο ασφαλείς σε σχέση με το desktop διότι χρησιμοποιούνται εξελιγμένοι έλεγχοι ταυτότητας.

Ευχρηστία: Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σε mobile τo οποίο ακολουθεί τους κανόνες ευχρηστίας και γίνονται συχνά test είναι πιο εύχρηστο και απλό σε σχέση με του desktop καθώς δεν αφήνει περιθώρια να ενσωματωθούν περιττά plug-in και πληροφορίες.

Optimized mail

Τα περισσότερα e-shops περιορίζονται σε ελέγχους των newsletter μόνο στο desktop και όχι σε mobile, με αποτέλεσμα να φτάνουν στους χρήστες newsletter που “σπάνε” και οι πληροφορίες, όπως οι εκπτώσεις, οι τιμές, τα προϊόντα και τα call-to-action να μην φαίνονται. Μην ξεχνάμε ότι το open rate των newsletter είναι 61% στα mobile και 39% στα desktop.

Σελίδα καλαθιού

Η σελίδα του καλαθιού πρέπει να είναι γρήγορη και όσο πιο απλή γίνεται χωρίς περιττή πληροφορία. Στην οθόνη του mobile θα πρέπει να φαίνονται τα βασικά στοιχεία όπως το προϊόν, η τιμή, η έκπτωση και ο υπολογισμός των μεταφορικών. Επίσης σε σημείο που θα βλέπει εύκολα ο χρήστης πρέπει να βρίσκεται το πεδίο εισαγωγής εκπτωτικού κουπονιού.

Σελίδα checkout

Η σελίδα ολοκλήρωσης παραγγελίας δεν πρέπει να έχει πολλά βήματα, τα πεδία συμπλήρωσης πρέπει να είναι κατανοητά και να φαίνονται στο χρήστη όπως και το call-to-action αγοράς.

Pop -up

Τα pop –up πρέπει να είναι optimized για συσκευές mobile. Πολλοί χρησιμοποιούν τα ίδια με του desktop με αποτέλεσμα να μην φαίνεται τίποτα. Σε πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα η πρώτη εικόνα που βλέπει κάποιος είναι το pop-up. Το αποτέλεσμα ενός μη optimized pop-up είναι να μην γραφτεί στη λίστα μας ο υποψήφιος πελάτης και πολύ πιθανό να βγει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς καν να περιηγηθεί σε αυτό. Προσοχή στο να φαίνεται το call-to-action και οι προσφορές. Το κλείσιμο του pop-up «x» είναι επίσης σημαντικό γιατί σε καμία περίπτωση δεν θέλουμε ο χρήστης να νιώθει εγκλωβισμένος.

Τα conversion

Στην Plushost υποστηρίζουμε adaptive τεχνολογίες στο mobile ηλεκτρονικό κατάστημα, εγγυούμαστε fast mobile e-shop και  σχεδιασμό Newsletters και Push Notifications ειδικά για mobile. Παρέχουμε δυνατότητα για one click checkout και secure checkout, κατασκευάζουμε e-shops βασισμένα στους κανόνες της Google, εστιάζουμε ιδιαίτερα στην εμπειρία του χρήστη, πραγματοποιούμε συστηματικά και πολύ σχολαστικά A/B testing και heuristic evaluation ανά τακτά χρονικά διαστήματα, ικανοποιούμε απαιτήσεις custom mobile όπου δεν υπάρχουν στο desktop ενώ παρέχουμε δυνατότητα για σερβίρισμα ξεχωριστών διαφημίσεων για χρήστες mobile  (βάσει μετρήσεων ηλικίας, life style κλπ).

 

Τελευταία τροποποίηση στις 16:25 - 15 Σεπ 2020
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman