ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Πώς επηρεάζει η τεχνολογία την εμπειρία πελάτη- Έρευνα

13:14 - 16 Ιουν 2023 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Πώς επηρεάζει η τεχνολογία την εμπειρία πελάτη- Έρευνα
Νέα έρευνα με τίτλο: «CX Stories» διεξήχθη από τη Focus Bari, όπου καταγράφονται οι τάσεις όσον αφορά στην εμπειρία του πελάτη, αλλά και το πώς και πόσο επηρεάζει ο τεχνολογικός κόσμος των εξυπηρέτηση πελατών.

Ειδικότερα, η νέα έρευνα «CX Stories» της Focus Bari έδειξε ότι:

Η πλειοψηφία των Ελλήνων είναι συμφιλιωμένοι με την τεχνολογία και τη χρησιμοποιούν για να βελτιστοποιούν την εμπειρία τους ως πελάτες. Παράλληλα, διαβάζουν και κάνουν κριτικές τόσο για προϊόντα όσο και για υπηρεσίες. Ωστόσο, όπως φαίνεται από το παρακάτω γράφημα μόνο 2 στους 5 Έλληνες δηλώνουν απολύτως άνετοι και εξοικειωμένοι με την τεχνολογία.

focus bari 1

Συνεχίζοντας, η έρευνα σημειώνει ότι σημαντική αναλογία των καταναλωτών δίνει αξιολόγηση με δική τους πρωτοβουλία, ενώ πολλοί επιλέγουν να μοιραστούν τόσο τις θετικές όσο και τις αρνητικές τους εμπειρίες με τον περίγυρο.

focus bari 2

Το τελευταίο εξάμηνο, οι καταναλωτές βίωσαν θετικές αλλά και αρνητικές εμπειρίες, τις οποίες περιέγραψαν σε μεγάλη ποικιλία κλάδων. 

focus bari 3

Τέλος, η Focus Bari, σημειώνει ότι  η εμπειρία του Πελάτη ορίζεται από το συναίσθημα με το οποίο φεύγει ο πελάτης μετά από μια επαφή μαζί μας σε οποιοδήποτε touchpoint και είναι καθοριστικό για τις μελλοντικές τους επιλογές.  

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.