ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Οι παράγοντες που «φρενάρουν» τις επενδύσεις σε νεότευκτα bulkers

15:20 - 11 Ιουν 2020 | Ναυτιλία
Οι παράγοντες που «φρενάρουν» τις επενδύσεις σε νεότευκτα bulkers
Σε υψηλό επτά ετών αναμένεται να φτάσουν το 2020 οι παραδόσεις νεότευκτων πλοίων ξηρού φορτίου.

Ειδικότερα, με βάση τις εκτιμήσεις της ναυλομεσιτικής, EastGate Shipping, τα δύο τρίτα του βιβλίου παραγγελιών, ήτοι το 9% του τρέχοντος στόλου αναμένεται να παραδοθούν μέχρι το τέλος του έτους.

Ωστόσο, σημειώνεται ότι οι περισσότερες από τις νέες παραγγελίες αφορούν παλαιότερες συναλλαγές.

Έτσι, όπως αναφέρεται στο report της ναυλομεσιτικής, η επέκταση του στόλου θα επιβραδυνθεί το 2021, με την πρόβλεψη ανάπτυξής του να διαμορφώνεται στο 3%. Σύμφωνα με αναλυτές, η δραστηριότητα της αγοράς αναμένεται να παραμείνει αδύναμη βραχυπρόθεσμα, ενώ ένα πιθανό νέο ενδιαφέρον θα εστιαστεί κυρίως στα Panamax και τα Supramax.

Η πανδημία που βρίσκεται σε εξέλιξη, τα χαμηλά κέρδη, οι κανονισμοί για το περιβάλλον, τα ζητήματα αποδοτικότητας των καυσίμων και η υπερπροσφορά δημιουργούν ένα μίγμα σοβαρών προκλήσεων για την αγορά, αποτρέποντας τους επενδυτές από το να διαθέσουν κεφάλαια.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.